Saturday, April 2, 2016

投選十大最望佢執笠企業及機構

投選十大最望佢執笠企業及機構
亞視停播,數無良企業,還看香港。

前言

亞視今日終於停播,呢間企業自王征盛品儒領班,上演了一場又一場既謊謬又髮指既爛劇,香港人望都望佢執笠好耐。雖然來日亞視停而未執,但只不過是一頭活著媒體中的喪屍,唔死都無用。只可惜這類與民為敵之企業遇得報應,只是個別。

香港地企業無良,比比皆是。記得千禧年之時明報有一篇李超人尊訪,佢老人家發表"强强越强"理論。超人果然高瞻遠矚,2000年後各大企業及機構搶得就搶,亳無道德可言。大營鏈鎖店幾乎開到你門口,小本經營只能拉閘,原來小康之家落得輪候關愛基金等接濟。中小企無計發展,業務無新,中青一輩想上游仿佛已成傳說。

千禧年至今各大企業機構掠奪日益猖獗。房署商場本是港人荷包補貼,卻賤賣俾外國基金成為領展,其暴行不用在此多花口水。各大地產商天價賣樓,土瓜灣舊區斜路一號吹到叫"何文田半山一號",轉轉招牌就全部都係豪宅。一於地下當平台,二樓叫五樓。

企業暴行何止地產商,從前入住私家醫院只係掠你一份,之後以為可買保險抵銷。但一經醫生替你度身定做,條數係掠完保險個份之後,再掠埋你個份,掠夠兩份。方知醫療保險實為Double佢地營利工具,唔係用來未雨綢繆。

還有阿女畢業無野做,同我講為免香港失業率上升,支持政府做靚條數,要錢去讀副學士。佢呢個觀點雖然虛假卻大有支持,至少學術界瘋狂支持。副學士學院遍地開花,嶺南更超額完成,頓成佳話。不過,我同佢講:去國力書院買個學位仲實際。

腐敗風氣越吹越烈,近年已臻昇華。君不見大埔浸信會搞個阿NICK講座,同枱盛惠一萬銀一位。還有甚麼BID出彩虹騙人入會,聖公會高價賣地唔交稅。咦!佢地全部都係神係既兒女喎。

其餘各行有樣學樣。圍標,合謀定價,不能儘錄。處處利刀,荷苞想唔穿都難(鳴煒哥你教我點月儲三千!)。平時無錢儲,政府最為體恤,特此2000年幫我地搞個MPF。但係Sorry喎!基金經理袋咗你大半份,我地積金局管唔到個喎。

基實呢班圍威喂既公職人員,核心思想係開位互益自己友,早就唔應該信。這類圍威喂温床,如旅發局,生產力促進局等絕不亞於積金局。

以上總之一句:你有幾多血汗錢,我就有幾無恥!

香港人谷住到氣,其實上街動差佬都無用,差佬都係打工啫。試問能有幾多人民英雄拿刀上有線,直搗罪惡根源。

無奈,小弟只好搞個投選最望佢執笠企業及機構以作發洩。
搞成香港咁,學蘇錦樑話齋:"認住呢班人,一個一個咁認住(企業)!" 

進入連結投票:投選十大最望佢執笠企業及機構







No comments:

Post a Comment

投撰十大最望佢執笠企業及機構